کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییتر به "نژادپرستی" متهم شد؛ تولید روزانه ۱۰ هزار توییت نژادپرستانه

بر اساس نتایج تحقیقی درباره توییتر انگلیسی‌زبانان، توییتر به "نژادپرستی" متهم شده است؛ چرا که بخشی از کاربران‌ از ادبیات نژادپرستانه استفاده می‌کنند.

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ وب‌سایت توییتر که یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی آن‌لاین است اکنون بر اساس مطالعه‌ای که انجام شده فضایی‌ است که کاربران به تولید محتوای نژادپرستانه در آن می‌پردازند.

 

بر اساس مطالعه‌ای که مرکز تحقیقاتی "دموس" (Demos) انجام داده و نتایج آن در ایندیپندنت ایرلند منتشر شده روزانه ۱۰ هزار توییت که محتوای نژادپرستانه دارد در توییتر نوشته می‌شود.

 

این مرکز تحقیقاتی با مطالعه و تحلیل ۱۲۶ هزار و ۹۷۵ توییت که به زبان انگلیسی و در طول دوره‌ای ۹ روزه نوشته شده بوده است به نتایج اعلام‌شده رسیده‌اند. لغات و اصطلاحات استفاده شده بار نژادپرستانه علیه گروه‌های اقلیت یا مهاجر داشته‌اند. اصطلاحاتی که در زبان انگلیسی به گروه‌هایی که "کولی" خوانده می‌شوند٬ یا مهاجران جنوب آسیا و یا رنگین پوستان دیگر اطلاق می‌شوند از این دست بوده‌اند.

 

مرکز تحقیقاتی دموس تاکید کرده‌اند که تقریبا نزدیک به سه چهارم همه توییت‌های مورد مطالعه دارای عبارات نژادپرستانه بوده‌اند و به روشی که کم‌تر توهین‌آمیز به نظر بیاید استفاده شده‌اند.

مثلا شخص توییت‌کننده از آن عبارت در "توصیف" خود یا گروهی که خود متعلق به آن است استفاده کرده است. مرکز دموس از این روش که در جامعه توییتر غلبه دارد به عنوان "مد غیرتوهین‌آمیز جلوه کرده" یاد کرده است.

 

جمی بارلت٬ مدیر بخش رسانه‌های اجتماعی مرکز دموس می‌گوید که در حالی که عبارات نژادپرستانه‌ بسیاری در توییتر استفاده می‌شوند اما اکثر استفاده،کنندگان، این عبارات را در موارد کمی به وضوح به صورت تبعیض‌آمیز یا نفرت‌پراکن به‌کار می‌برند.

او می‌گوید این تحقیق بیان‌گر آن است که چقدر سخت است از روی توییت‌های افراد واقعا به منظور آن‌ها پی برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19450 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/11/29 تعداد مشاهده: 1386
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد مهدی 1392/11/29 22:26
خسته نباشیـــــــــــد
وبتون عالیه
ناشناس 1392/11/29 12:57
در تمام شبکه های اجتماعی توهین به ادیان و نژاد پرستی وجود دارد